AVEM NOI GRIJĂ, PENTRU CA TU SĂ POŢI STA LINIŞTIT.

Nu trebuie să-ți faci griji cu privire la uitarea unei programări la service sau la neînțelegerea unei indicații de avertizare de pe bord. Noi ne ocupăm de schimbul de ulei și de înlocuirea roților, astfel încât să te poți relaxa liniștit. În plus, în caz de accident, nu trebuie să-ți faci nicio grijă, suntem întotdeauna aici pentru tine.

Îngrijirea proactivă depășește limitele unui simplu produs. Este o promisiune pe care o facem: poți conta pe noi pentru a te lăsa să te relaxezi. Pentru a descoperi mai multe despre universul Îngrijirii proactive, tot ce ai nevoie este aplicația My BMW. Și vestea bună este că nu vor exista costuri suplimentare. Mai multe detalii pot fi găsite în secțiunea de cerințe prealabile de mai jos.

ÎNGRIJIRE PROACTIVĂ.

SERVICE-UL EXCELENT ESTE CU UN PAS ÎNAINTE.

Cu produsul Îngrijire Proactivă, vei fi automat conectat la întreaga rețea de service a partenerilor BMW și chiar mai mult de atât.

Programare online.

Mai uşor ca oricând: Cu serviciul de programare online BMW, poţi să îţi faci oricând programarea cu doar câteva click-uri  pe website-ul sau cu aplicaţia My BMW – cu o eficiență extraordinară și mereu la dispoziția ta.

Procese mai rapide.

Specialiştii noştri oferă asistenţă rapidă şi facilă direct prin telefon sau prin service la distanţă, astfel încât nimic să nu împiedice continuarea călătoriei tale. Dacă este nevoie de ajutor suplimentar, te vom trimite la cel mai apropiat partener service BMW sau vom trimite un Service Mobile.

Suntem mereu aici pentru tine.

Te simţi în siguranţă când ştii exact pe cine să contactezi în momentele cele mai dificile. Cu serviciul Asistenţă rutieră BMW, ai la dispoziţie un partener competent la doar un telefon distanţă – zi şi noapte, 365 de zile pe an. Prin telefon, printr-un clic în meniul iDrive sau prin aplicaţia My BMW* – un specialist BMW îţi stă mereu la dispoziţie.

Service fără egal.

Reţeaua noastră de service, formată din numeroşi parteneri profesionişti de service BMW, îţi oferă o experienţă excelentă de service. Soluţiile de ultimă generaţie, cum ar fi diagnosticarea de la distanţă şi consilierea video transparentă, sunt oferite împreună cu avantaje precum programarea online, check-in de acasă.

ÎNGRIJIRE PROACTIVĂ PENTRU AUTOMOBILUL TĂU BMW.

Vrei să beneficiezi de Îngrijire proactivă? Este foarte uşor. Iată cum:

CERINŢE.

  • Descarcă aplicaţia My BMW şi permite notificările.
  • Activează contractul BMW ConnectedDrive.
  • Introdu automobilul şi partenerul de service BMW preferat.
  • Introdu adresa de e-mail şi numărul de telefon.
  • Atribuie notificările şi autorizaţiile dorite.
  • Ca alternativă, poţi efectua aceiaşi paşi în portalul BMW.
  • Finalizat

Descarcă acum aplicația My BMW

APLICAŢIA MY BMW.

Servicii inteligente pentru mai multă relaxare. Aplicaţia My BMW transformă telefonul tău mobil într-o extensie digitală a modelului tău BMW. Şi acesta devine canalul ideal către îngrijirea proactivă. Descoperă funcţiile utile şi informative, cum ar fi:

Avantajele tale.

  • Actualizare software de la distanţă. Aceasta înseamnă că software-ul automobilului este actualizat.
  • Vizualizarea stării automobilului. Utilizează smartphone-ul pentru a verifica uleiul motorului, presiunea în anvelope (în funcţie de model), lichidul de frână şi cerinţele de service.
  • Conexiune directă la asistenţă rutieră şi în caz de accident.
  • Programare online. Fă o programare online la partenerul service BMW cu doar câteva clicuri.
  • Modificare uşoară a datelor personale, a automobilului sau a partenerului de service BMW.

În doar trei paşi către Service-ul tău fără contact.

RECEPȚIE ÎN SERVICE FĂRĂ CONTACT.

Acest serviciu este acum disponibil 24/7. Poţi preda automobilul tău BMW fără niciun fel de contact fizic la unul dintre terminalele noastre în aer liber. Pentru a realiza acest lucru, fă o programare prin telefon sau online la partenerul tău de service BMW şi selectează recepţia în service fără contact. Cu câteva zile înainte de programare, vei primi un link care îţi va permite pre-înregistrarea. Vei primi apoi un cod cu care poţi depune şi poţi ridica din nou cheia. Disponibilă de la partenerii de service BMW participanţi.

Avantajele tale.

  • Flexibilitate maximă cu predarea cheii 24/7.
  • Check-in fără contact şi fără timp de aşteptare.
  • Service excelent. Independenţă maximă.

În doar trei paşi către Service-ul tău fără contact.

SMART VIDEO COMMUNICATION.

Datorită BMW Smart Video Communication, sistemul inovator de dialog video, poţi vedea pur şi simplu tot ce fac experţii noştri de service BMW. Pe durata reparaţiilor în service la partener a automobilului tău BMW, primeşti prin e-mail, SMS sau prin aplicaţia My BMW un video creat direct în atelier. Indiferent unde te afli, poţi vedea uşor ce servicii de mentenanţă şi reparaţii suplimentare sunt necesare. Este inclusă o ofertă detaliată cu lucrările de service sugerate, pe care o poţi discuta cu experţii noştri sau o poţi aproba cu un clic.

Avantajele tale.

  • Un video personalizat arată necesarul de service suplimentar, direct din atelier
  • Transparenţă totală fără costuri ascunse
  • Decizii rapide şi uşoare cu doar câteva clicuri

În trei pași către Service-ul tău.

  1. Pe durata reparaţiilor în service la partener a automobilului tău BMW, vei primi prin e-mail, SMS sau prin aplicaţia My BMW un video creat direct în atelier.
  2. Vei primi o ofertă detaliată pentru lucrările suplimentare de service sugerate de expertul nostru de service BMW.
  3. Poţi discuta oferta cu expertul tău de service sau o poţi aproba cu un singur clic.

BMW PAY.

Ultima caracteristică a My BMW Service completează serviciile digitale şi îţi oferă tot ce vrei dintr-un sistem de plată online modern. Plăteşte rapid şi în deplină siguranţă, primeşte confirmarea instantanee şi eşti la curent oricând cu fondurile tale cu maxim de transparenţă.

*Disponibilă la partenerii de service BMW participanţi.

Avantajele tale.

  • Plată online transparentă.
  • Poţi plăti oricând, chiar şi în afara orelor de program.
  • Opţiuni de plată avansate, cum ar fi Apple Pay, Google Pay, debit direct SEPA şi transfer instantant.
  • Fără timp de aşteptare la recepţia service-ului.

În trei pași către plată.

  • Vei primi un SMS/e-mail cu un link pentru plată
  • Completează datele tale de plată
  • Vei primi o confirmare direct

SERVICE COMPLET ŞI FĂRĂ GRIJI.

Conceptul „Relaxează-te. Avem noi grijă.” ne încurajează să ne îmbunătăţim constant serviciile, pentru ca tu să te concentrezi în totalitate pe bucuria de a conduce. Service-ul nostru excelent pentru clienţi este completat de următoarele patru produse şi servicii

Întreaga gamă BMW Service.

Descoperă celelalte oferte de servicii atractive pe care le oferim şi găseşte serviciul perfect – pentru modelul tău BMW, pentru nevoile tale individuale şi pentru plăcerea pură de a conduce fără griji.

Descoperă acum

Asistenţa BMW în caz de accident.

Chiar şi în caz de accident, suntem mereu alături de tine. 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an – şi asta pe toată durata de viaţă a automobilului.

Asistenţă rutieră BMW

Asistenţă rutieră BMW.

O avarie este suficient de stresantă. Asistenţa rutieră BMW este valabilă în toată Europa şi este disponibilă pentru fiecare conducător auto BMW şi BMW i. De asemenea, poţi beneficia de servicii suplimentare gratuite timp de până la 10 ani dacă efectuezi service-ul pentru modelul tău BMW în mod regulat la partenerul de service BMW. *

Descoperă acum

Aplicaţia My BMW.

Poţi gestiona programările de întreţinere şi de service rapid şi simplu prin utilizarea aplicaţiei My BMW.

Află mai multe despre aplicaţia My BMW

*Valabil pentru BMW/BMWi până la 5 ani de la prima înmatriculare şi mai vechi de 5 ani cu termenul pentru întreţinerea finală începând cu 01.07.2022. Întreţinerea finală include uleiul de motor, inclusiv filtrul; lichid de frână; microfiltre sau o verificare de service auto la un partener de service BMW austriac.

BMW este unul dintre primii producători din industria auto care oferă service proactiv şi preventiv. Îngrijirea proactivă este obiectivul nostru. Pentru a realiza acest lucru, un sistem senzori sensibili evaluează datele în timp real şi recunoaşte automat nevoile viitoare de întreţinere sau reparaţii pentru modelul tău BMW.

Pentru a beneficia de toate avantajele BMW Service, avem nevoie de datele tale de contact actualizate. Asigură-te că ai fost de acord cu utilizarea datelor tale iar modelul tău BMW şi partenerul de service sunt stocaţi în contul tău ConnectedDrive. Acesta este singurul mod în care produsul Îngrijire proactivă îţi poate oferi asistenţă completă şi personalizată.

Aplicaţia My BMW poate fi utilizată pentru modelele fabricate începând cu 2014. Beneficiile produsului Îngrijire proactivă depind în general de model şi echipamente. Bucură-te de gama completă de beneficii ale produsului Îngrijire proactivă BMW cu modelele BMW/BMW i cu sistemul de operare BMW 7. Partenerul tău de service BMW Filaret te va ajuta cu plăcere să activezi contul ConnectedDrive şi Îngrijirea proactivă.

Programează-te acum!

BMW ConnectedDrive îţi oferă opţiunea de a echipa modelul tău BMW cu servicii digitale şi servicii suplimentare sau de a le extinde. Produsul Îngrijire proactivă reuneşte aceste servicii digitale.

BMW ConnectedDrive cuprinde toate serviciile digitale care conectează inteligent automobilul cu lumea exterioară. Pe lângă serviciile telematice, acesta include şi sisteme inteligente de asistenţă, conexiuni pentru dispozitive mobile, precum şi divertisment şi servicii de trafic.

Cerinţe pentru utilizarea ConnectedDrive:

· Automobilul tău este dotat cu o cartelă SIM activă.

· Ai un ID BMW.

· Ai adăugat automobilul tău la ID-ul tău BMW.

Recomandare: Descarcă aplicaţia My BMW pentru a beneficia în mod optim de toate serviciile disponibile. Cu această aplicaţie poţi, de exemplu, să-ţi planifici călătoriile în timpul deplasării şi să trimiţi destinaţia în avans către automobilul tău BMW.

Poţi găsi o prezentare generală a serviciilor oferite pe pagina de prezentare ConnectedDrive.

Creează ID-ul tău BMW

Conectează-te la BMW ConnectedDrive şi actualizează datele

La BMW, întreţinerea nu se efectuează de rutină la intervale fixe. În schimb, se bazează pe utilizarea efectivă a automobilului. CBS (Condition Based Service) monitorizează starea componentelor pentru a identifica posibile semne de uzură, precum şi calitatea lichidelor folosind senzori şi algoritmi specifici. Dacă automobilul este nou, acesta va afişa o dată teoretică a primei vizite în service, care se va schimba în funcţie de utilizarea automobilului. Ca atare, vei primi o notificare doar dacă este necesară o intervenţie în service.